תיכנון ו- הקמת מטבחים מוסדיים

אודות המשרד והמחלקה לתכנון מטבחים

המשרד פועל בניהולו של אינג דן שגיא, דור שלשי בענף הבניין, ניסיון רב בתעשייה והקמת מפעלים, קבלן ברישיון עם ניסיון עשיר כמהנדס מתכנן,  כמנהל בכיר בחברות גדולות, הן כקבלן מבצע ,והן כמפקח מנהל ומוביל פרויקטים רבים ומורכבים בתחומים שונים תעשיה, בניין, מלונאות ועוד.  

שנים של ניסיון מצטבר בתחום התכנון והפיקוח  מכול זוויות הראיה  (תכנון, ביצוע קבלני,ביצוע יזמי,בניית תקציבים ושמירה על מסגרתם, הכנת מעקב ושמירה על לוחות זמנים, פיקוח צמוד על קבלנים, עבודה מול גורמי ממשלה וגורמי עייריה , הכנת תשתיות וכו). הביאו לגיבוש מערכת עבודה פנימית וחיצונית המבקרת את תהליכי התכנון והניהול בתוך המערכת (צוות העובדים ) ומחוצה לה –בעבודה מול מזמיני העבודה , היזמים, ואינה מאפשרת לשום נושא "ליפול בין הכיסאות" עד לסגירתו ובהשלמתו לשביעות רצון כל הגורמים.

מרכז העסקים של המשרד מושבו ברמת השרון עם שלוחות באתרי הבניה השונים.

המחלקה לתכנון מטבחים

חברת  "מיתרי העתיד בע"מ " הינה חברה הנדסית עם מספר מחלקות, אחת המחלקות הנה לתכנון ו- הקמת מטבחים מוסדיים, ייעוץ בנושא תחזוקתם , יעוץ בנושא תברואה ובטיחות במזון וכשרות.

את מחלקת תכנון ו- הקמת המטבחים מוסדיים מנהל רן אלון, מתכנן בכיר עם ניסיון עשיר בתכנון וליווי הקמת מטבחים  מוסדיים ואחרים, ולידו צוות עזר של אדריכלית ושרטטת , המחלקה זוכה וגורפת  חוות דעת מצוינות והמלצות טובות מצד לקוחות מרוצים, ורשימה ארוכה של פרויקטים מוצלחים שתוכננו והובלו על  ידי רן אלון בהיותו מתכנן בכיר במשרדי תכנון בעבר,  כפי שמפורט בהמשך

אודות רן אלון, מנהל המחלקה לתכנון מטבחים ​

רן אלון -מתכנן ראשי מערכות מזון ועורך חומר טכני מקצועי, פרשות טכניות, תרשימי זרימת וסכמות יצור בתחום רישוי עסקים. מכיר את הנהלים לתכנון והקמה של כל עסקי המזון והמרכולים.

רן אלון  מתכנן וותיק עם 38 שנות ניסיון בתכנון המטבח המוסדי על כל גווניו. התחיל את העבודה כאיש טכני במשרד התכנון "נחשון" ולאחר  התמקצעות בתחום הפך למתכן עצמאי כפוף לנוהלי המשרד הקיבוצי.

רן אלון  נחשב כמומחה בתחום הכשרות והשבת, בוגר קורסים של נאמן תבראה, השתלמות במיקרו ביולוגיה ובטיחות במזון. כמו כן מומחה בתחום הייעוץ לקראת קבלת רישון יצרן ורישיון עסק.

רן אלון - פרויקטים לתכנון מטבחים מוסדיים

משרד הביטחון

8200, מ"ק 60, זיקים, ניצנים, שיפוץ מטבח פלמ"חים, מטה השב"כ, מטבח המוסד וכמובן את מערך ההסעדה של קריית החינוך בנגב. מערך המזון של המסתננים בקציעות.

אכסניות הנוער

פקיעין, תל חי, אילת, בית שאן, רבין, מצדה, עין גדי וכו'.

בתי מלון

מלון שלום אילת, מלון גולדן טוליפ-ים המלח, מלון מצפה ימים, דן כרמל חיפה דן גורמה דביר חיפה, דן גורמה אורט החדש, במכללה למלונאות אילת, החוף השקט ועוד.

מפעלי מזון

אוסם, מאפית אלומות, פיתה אקספרס, שפע, תמ"מ.

אולמות וארועים

אליזה, ויטראז, השמש האדומה, שלמה המלך, יונה לבנה ועוד.

ישיבות

משכנות הרועים, משכנות התורה, אור החיים ישיבת מיר, אמירי דעת, נווה דקלים (גם האולפנה), אולפנת פינס, בית שלמה וכו'

Scroll to Top
גלילה למעלה חייגו עכשיו
Copyright © מיתרי העתיד - ניהול תאום ופיקוח בבניה ובתעשיה | Powered byDigi